December 06, 2010

terima kasih tuhan.


apa perasaan kamu bila ada orang yang buat posting seperti di atas untuk kamu?

tuhan.
kalau ada seburuk manusia. itu lah aku.
kalau ada sehina manusia. itu lah aku.
kadang sedang tengah malam.
seorang aku terfikir.

tuhan.
apa jahat yang aku tidak pernah aku buat?
apa layak aku untuk menerima semua ini?

terima kasih tuhan.
kau turun kan sahabat ibarat bidadari syurga untuk aku.
kau turun kan aku sahabat yang tidak tertanding hebatnya.
saat aku jatuh ke dalam lubuk busuk berulat.
mereka kutip dan bangunkan aku.
saat aku sesat dalam gelap mencari jalan betul.
mereka suluhkan aku. mereka terangi aku.

terima kasih tuhan.
aku bersyukur.
mereka yang terbaik.
sangat.
:)

2 comments:

Unknown said...

luv u so much dear!!!!!!

Me As My Self said...

sangat terharu dgn tulisan kamu... it's make me feel T_T