March 02, 2009

rindu aku yang satu ni...

Malam tadi..

"hilliew...mummy...buat ape tu..?" *dengan suara nak nanes..*
"tak de buat ape..rehat..penat banyak keje hari ni"
*aku nangis time ni...wakaka*
"kamu ni kenapa wan..ape masalahnye?"
"tak de ape..cuma teringat kat mak"
"Come on..you're not a child anymore..ni mesti ade problem lain ni? cepat bagi tau..?"
"btol la..tak de pape la mummy"
"adoi kamu ni...pening pale aku..nak pikir keje banyak..nak pikir masalah kamu lagi..*
*eheemm..mak aku ni FYI memang jenis brutal..hati kering beb!*
"betol la mak..xde problem cuma teringat mak..da lama xjumpa.."
"dah la tu..kamu dah besar..ape cite?"

dan bla bla bla bla..aku terus bgossip dgn my mum...wakaka..

Dear mummy...i cried because i missed you so much..!

4 comments:

me & myself said...

huhhuhu
sedih kejap...boy x jumpe ibu sehari pun rase lain tau

huhuhuh
kasih ibu tu sampai ke syurga

raveen said...

hahaha..u r still d same bro..always be like dat..hehe

Nur Amalina binti Baharom said...

dear mr wan...

amy pon rindu mak amy....
cum mr wan jugak..
sampai berair mata ni tau bila baca cik wan nyer cite ni..
amy nak balik perak.. jumpa mak gak...

. p i s e y . said...

waa.rindu my mOm gak^^